top of page
  • תמונת הסופר/תליאור עקירב

פרסום בשלטי חוצות

פרסום בשלטי חוצות הוא דבר שידוע מאוד ככלי שעובד למיתוג והחדרת מוצר, אולם הוא מומלץ לסוג מסוים של עסקים ועבור סוג אחר הוא פשוט בזבוז כסף!

קיימים סוגים שונים של שלטי חוצות, כאשר לכל שילוט יש מטרה שונה:

פילוח השוק (לפי אזור, גיל, ורמת חיים) .רמת חשיפה שונה.תקציבים (קטנים או גדולים).העברת מסרים ארוכים או קצרים.שידור עוצמה.

הרעיון החשוב והעיקרי שעומד מאחורי שילוט חוצות הוא שהפרסום מיועד לכול האוכלוסיה ובמיוחד אם הלקוח הפוטנציאלי שלך לא צופה בטלוויזיה, קורא עיתון, גולש באינטרנט או מאזין לרדיו – מהבית הוא חייב לצאת ואז הוא יפגוש את אחד משלטי הפרסום שלנו. נקודה נוספת שהיא טובה במיוחד לפרסום חוצות, נניח ואנחנו שני עסקים דומים שנמצאים באותה סביבה, הרבה פעמים פרסום ליד בית העסק מגדיל בצורה מאוד משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה, היות והלקוח הפוטנציאלי מגיע לבית העסק ובדרך הוא רואה שכל הארץ (רדיום של קילומטר מבית העסק) מוצפת בשלטים של העסק, דבר שנותן תחושת בטחון, התחושה המוכרת לכולנו "ללכת עם העדר" והוא עתיד לבקר ולסגור עסקה בגלל פרסום זה!

מתי רצוי להשתמש בפרסום חוצות ?

פרסום בשילוט חוצות הוא כלי אדיר כאשר אנחנו רוצים להעביר מסר מסקרן או מסר חד משמעי ללקוח, קצר וענייני. מסר שאמור לעבור בהבזק של שנייה כאשר נהג מסתכל על תמרור ופתאום הוא רואה את השלט או כאשר הוא יושב וממתין לאוטובוס! במיוחד כאשר עובר האורח צופה בפרסומת בכל יום, הפרסומת מתחילה להיצרב חזק מאוד בתודעה שלו, מבלי לקבל את האפשרות לברר פרטים ולבדוק האם הפרסום הוא נכון או לא. במיוחד לאור העובדה שאנחנו בד"כ ממהרים, מה שגורם לנו לחזור לעניינים שלנו מהר מאוד, אבל בתודעה זה צרוב ובאופן שאנחנו בחרנו!

איפה מפרסמים שלטי חוצות ?

שלטים בצמתים מרכזיות ובכבישים מרכזיים – פרסום בשלטים אלה מומלץ לחברות שרוצות להגיע לכל האוכלוסיה, מטרת פרסום זה היא בעיקר לייצר תחושת עוצמה ותחושת בטחון לקליינט "אנחנו חברה גדולה, אין לך מה לדאוג".מסכי ענק (מסכי ווידאו, עם סרטוני הנפשה קצרים) – טוב במיוחד לשידור פרסומות מקוצרות, ובד"כ הם מתוכננות כך שלנהג אין לו מה לעשות במשך ההמתנה עד שהרמזור יתחלף ולכן הוא חייב לצפות בפרסומת, ניתן לשדר סרטונים לקהל שבד"כ לא רואה טלוויזיה.


שלטים על בניינים משופצים – היתרון בפרסום זה הוא שגודל השלטים משדר עוצמה ובעזרתו ניתן להגיע לקהל לקוחות מקומי מפולח אזור, במחיר יחסית זול.


שלטים בתחנות רכבת, בתחנות אוטובוס ובתוך אמצעי התחבורה – קהל היעד הוא בעיקר חיילים, סטודנטים ואנשי עסקים. היתרון בפרסום מסוג זה הוא פרסום ממוקד אזור, זאת אומרת אם אנחנו רוצים להגיע לקהל יעד באזור מסוים, פרסום על שילוט מסוג זה יכול להיות מאוד אפקטיבי, והוא טוב במיוחד. למשל אם אנחנו רוצים לפרסם חנות בקניון עזריאלי, בכל הדרך שיוצאים מתחנת הרכבת או מסביב לקניון ברדיוס של קילומטר, פרסום שלטים יכול להיות מאוד אפקטיבי להבשיל לקוח לקנות אצלנו או לבקר בחנות!



פרסום בשלטי חוצות



שלטים על אוטובוסים – כמו שלטי חוצות היתרון הוא שזה פונה לקהל באזור גאוגרפי ממוקד. אוטובוס הוא דבר שקשה מאוד להתעלם ממנו ולכן פרסום באוטובוס יכול לעזור מאוד לשטוף את המוח של אנשים ולהחדיר את המוצר באזור בו העסק או השרות ניתן.שלטים ליד תמרורים – פרסום זה הוא מאוד אפקטיבי כאשר אנחנו נמצאים באזור מסוים ואנחנו רוצים למשוך אלינו קהל לקוחות. יש משהו מיוחד בפרסום זה היות וזה סוג של תמרור כך

שהוא אומר לקהל שלנו "בחץ ימינה אתה נכנס לחנות" סוג של מכוון אותם לבקר בחנות!


שילוט במוסדות לימוד – בכל מוסד לימוד ישנם שלטים הנמכרים ע"י חברות פרסום העוסקות בפרסום לקהל של סטודנטים. הפרסום הזה הוא אפקטיבי במיוחד כי הוא תופס את הסטודנטים ברגעים לפני בחינות, אחרי כשלונות, אחרי פרדות, מיואשים, שמחים בקיצור במצבים רגישים.


האם פרסום שילוט חוצות יכול לעמוד לבדו ?

לרוב פרסום בשילוט חוצות לא עומד לבד ובד"כ מגבים אותו במגוון פרסומים שונים כמו: פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו ועוד. מטרת שילוט חוצות בד"כ היא ליצור גירוי, עניין וסקרנות אצל עוברי האורח. כאשר בד"כ בונים איזשהו סיפור ומעלימים חלק מהמידע והאנשים שהם סקרנים מטבעם… יחכו בקוצר רוח להמשך הסיפור.

אפשרות נוספת לשימוש בשלטי חוצות לפרסום, היא אחרי שהפרסום נעשה בטלויזיה מתחילה שטיפת המוח והנעת הלקוח לבקר בבית העסק או לקבל את השרות.


לפעמים צריך לחשוב מחוץ לקופסא :) תבדקו את האפשרות הזאת לגבי העסק שלכם...


היתרון הגדול של פרסום חוצות הוא שגם אם הלקוח לא נחשף לערוצי פרסום אחרים, לפרסום הזה הוא חייב להיחשף, שימוש נכון באפיק פרסום זה יכול להפוך את העסק שלך למעצמה!

0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page